2012. augusztus 19., vasárnap

Outfit

 Ma egy egészen egyszerű összeállítást hoztam, puszta unalomból szántam rá magam, hogy "Most bizony csinálok valamit a szeretett - és jól ismert - Polyvore segítségével!". Valamit - gondoltam rá úgy, hogy fogalmam sem volt milyen stílust szeretnék képviselni a legújabb outfit-emmel.
Végül az oldalt látható outfit-et sikerült összehozni. "Egyszerű, mégis nagyszerű.", illetve "A kevesebb, néha több." - mondják egyesek. Ez így igaz, pillanatnyilag itt egy egyszerű rövid ujjú top-ról, répanaciról, sportcipőről, kiegészítőnek pedig egy karkötőről van szó. A rövid ujjútól indultam, gondoltam ez a fazon/mintázat jól fog illeni egy répanacihoz, melynek a színe valamilyen módon harmonizál a felsővel. Rózsaszín! Innen már egyszerűen jött minden, jól tudtam milyen színeket használhatok, mik illenek az eddigi kreációhoz. A sportcipőt választottam, ami nem feltétlenül teszi sportossá az összeállítást. Ugye te sem indulnál el tesire ebben a naciban? Egy ilyen hangulatú outfit-et nem kell túlcicomázni nyaklánccal - bár egy egyszerűbb, ezüstszínű még belefér - ,nagy xxl-méretű köves gyűrűkkel! Elég egy karkötő - már csak azért is, hogy ne legyen annyira egyszerű. A karkötővel is csak módjával/ízlésesen, próbáljunk benne maradni az eddigi képben.

Hoppá! Nem látod rendesen a képet? Ne hunyoríts, ne fejelj bele a monitorba, egyszerűen csak katt a képre! Na, jobb már?  
Snickers, megállni tilos!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése